Support toegang verlenen (nieuwe Admin)

Gewijzigd op Di, 15 Jul om 11:35 AM

<V1.0>

Het verlenen van support toegang van Visma (partner) consultants of Visma supportcontactpersonen is alleen mogelijk door de gebruiker die als Customer administrator is geregistreerd binnen Visma Net Admin.


Optie 1 - Uw Visma partner support toegang verlenen


  1. Ga binnen Visma Net Admin helemaal links naar Support-contactpersoon;
  2. Klik op Support-contactpersoon toevoegen;
  3. Zoek bij Partner - {naam Visma-partner}  de juiste persoon, vink aan en klik op Opslaan.


De contactpersoon staan nu onder de kop Support-contactpersoon te staan. Standaard krijgt deze 7 (kalender) dagen toegang tot de administratie. Om deze duur langer of korter te maken, kun je klikken op de naam van de contactpersoon. Je ziet nu de details van de contactpersoon. Bij Supporttoegang tot zie je tot wanneer deze contactpersoon toegang heeft tot de administratie. 


Door te klikken op Toegang tot einde van support wijzigen kun je middels een drop-down-menu de duur van de toegang aanpassen naar 1 dag, 7 dagen of 30 dagen. Klik op Support-contactpersoon opslaan om de wijzingen op te slaan.



Wil je de toegang van de contactpersoon per direct intrekken. Dat doe je ook in het details scher van de contactpersoon door links onderin te klikken op Support-contactpersoon verwijderen.


Optie 2 - Visma supportcontactpersoon support toegang geven


  1. Ga binnen Visma Net Admin helemaal links naar Support-contactpersoon;
  2. Klik op Support-contactpersoon toevoegen;
  3. Zoek bij Visma de juiste persoon, vink aan en klik op Opslaan.


De contactpersoon staan nu onder de kop Support-contactpersoon te staan. Standaard krijgt deze 7 (kalender) dagen toegang tot de administratie. Om deze duur langer of korter te maken, kun je klikken op de naam van de contactpersoon. Je ziet nu de details van de contactpersoon. Bij Supporttoegang tot zie je tot wanneer deze contactpersoon toegang heeft tot de administratie. 


Door te klikken op Toegang tot einde van support wijzigen kun je middels een drop-down-menu de duur van de toegang aanpassen naar 1 dag, 7 dagen of 30 dagen. Klik op Support-contactpersoon opslaan om de wijzingen op te slaan.



Wil je de toegang van de contactpersoon per direct intrekken. Dat doe je ook in het details scher van de contactpersoon door links onderin te klikken op Support-contactpersoon verwijderen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren